Cum să nu te îngrași de sărbători?

 

Cum să nu te îngrași de sărbători?

Îți aduci aminte de sărbătorile trecute și nu vrei sa repeți greșelile făcute atunci și acum? Știi că pentru tine tentația meselor din această perioadă este prea mare, dar totuși nu vrei să te simți după masă la fel ca și în anii trecuți? Vrei ca în acest an să fii în stare de sărbătoare, nu lâncezind în pat după o auto sabotare?

Ei bine, uite top trei practici care te vor salva de la îngrășat și de la o stare greoaie de după mese:

 

1. Dacă nu poți să eviți multa mâncare grea, atunci pe lângă ce gătești, fă și o SALATA MARE ȘI GUSTOASĂ, bine condimentată încât să te lingi pe buze după ce o mănânci.  Mai mult, începe masa cu salata și abia după aceea treci la mâncarea gătită.

 

2. Ia guri mari din alimentele crude(roșii, castraveți, ardei, salata, etc) și guri mici din hrana gătită, după care mestecă cât poți de mult și fără să te grăbești!

 

3. Combină corect alimentele.

Cum funcționează cele trei practici?

 

1. Senzația de sațietate apare târziu și este dată în principal de umplerea stomacului peste un anumit procent. Același procent de calorii introdus în organism poate să aibă un volum mare care să umple stomacul și să te simți sătul (referindu-ne aici la salate, crudități), sau un volum mic care să oblige organismul să mai ceară 2-3 porții de mâncare (mâncarea gătită obișnuit).

 

2. Mâncarea gătită peste 43 de grade celsius, este o mâncare fără enzime, numită și mâncare moartă. Aceasta se digeră greu și consumă foarte multă energie. Astfel organismul este obligat să crească volumul de sânge care ajunge la sistemul digestiv și să scadă volumul care ajunge la celelalte sisteme (de exemplu sistemul nervos, locomotor, etc), ceea ce duce la senzația de scădere a atenției, la somnolență, și dorinta de a lâncezi.

 

3. O combinare corectă a alimentelor te scapă de balonare, flatulență, oboseala de după masă și multe altele; în plus scade timpul de digestie, crește absorbția nutrienților și nu te îngrașă.

Echipa Detox Center iți dorește să:

1. Îți umpli rapid stomacul cu un volum mare de mâncare cu calorii puține (salate, crudități), ca să nu mai poți introduce o cantitate mare de alimente cu calorii multe sau foarte multe.

 

2. Ai cel puțin 51% din procentul de hrană crud(fructe, legume), pentru ca să fii pe plus în ce privește hrana cu enzime față în detrimentul celei fără enzime.

 

3. Alegi meniul cu proteină (vegetală cel puțin 50%) în defavoarea celui cu carbohidrați.

 

BONUS:

Pentru că iți pasă de starea ta de bine și ai avut răbdare să citești întreg articolul, iți oferim un cadou de 20% discount la programul de detoxifiere, refacere a stării de bine și slăbit de după sărbători. (Pentru accesarea cadoului trimite mail/sms cu textul SĂRBĂTOARE la Detox Center până în 26 Decembrie 2018 ).